Dostępność
Koordynatorzy ds. dostępności w Urzędzie Gminy i Miasta
w Kleczewie
Adres korespondencyjny: pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, e-mail: ugim@kleczew.pl
1. Koordynator ds. dostępności architektonicznej w Urzędzie Gminy i Miasta w Kleczewie - Kierownik Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami - Marta Sobczak
tel. 63 2700938 , e-mail: msobczak@kleczew.pl
2. Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz w zakresie dostępności cyfrowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Kleczewie - pracownik ds. promocji i rozwoju gminy - Magdalena Strajch
tel. 63 2700908, e-mail: mstrajch@kleczew.pl
Do zadań Koordynatorów do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
email: dsocha@kleczew.pl tel.:(63) 270 09 24 fax: (63) 270 09 40 , w dniu: 09‑08‑2022 15:55:47
email: dsocha@kleczew.pl tel.:(63) 270 09 24 fax: (63) 270 09 40 , w dniu: 09‑08‑2022 15:55:47
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|