Dostępność


Koordynatorzy ds. dostępności w Urzędzie Gminy i Miasta
w Kleczewie

Adres korespondencyjny: pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, e-mail: ugim@kleczew.pl

 

1. Koordynator ds. dostępności architektonicznej w Urzędzie Gminy i Miasta w Kleczewie  - Kierownik Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami  - Marta Sobczak

tel. 63 2700938 , e-mail: msobczak@kleczew.pl

 

2. Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz w zakresie dostępności cyfrowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Kleczewie - pracownik ds. promocji i rozwoju gminy - Magdalena Strajch

tel. 63 2700908, e-mail: mstrajch@kleczew.pl

Do zadań Koordynatorów do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Informacja wytworzona przez:
Dominika Socha
email: dsocha@kleczew.pl tel.:(63) 270 09 24 fax: (63) 270 09 40
, w dniu:  09‑08‑2022 15:55:47
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dominika Socha
email: dsocha@kleczew.pl tel.:(63) 270 09 24 fax: (63) 270 09 40
, w dniu:  09‑08‑2022 15:55:47
Data ostatniej aktualizacji:
09‑08‑2022 16:14:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie