Ogłoszenie
Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew zobowiązany jest w terminie do dnia 31 maja przedstawić Radzie Miejskiej w Kleczewie raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Rada rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała
w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi. Nad przedstawionym przez Burmistrza raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę, w której uczestniczą radni. Zgodnie z art. 28aa ust. 6 w debacie nad raportem o stanie gminy mogą zabierać również głos mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos składa do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana zostanie sesja, podczas której będzie przedstawiany raport o stanie gminy. Sesja zwołana została na 24 czerwca 2025 r. godz. 12.00. W związku z powyższym zgłoszenia do debaty będą przyjmowane w Urzędzie Gminy i Miasta w Kleczewie do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15.00.
Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy Rada przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Raport o stanie Gminy Kleczew za rok 2024 dostępny jest w zakładce Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Kleczewie www.bip.kleczew.pl Władze – Raport o stanie gminy.
Formularz zgłoszenia udziału w debacie do pobrania w załączeniu oraz w Biurze Rady (Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie biuro 106).
OBWIESZCZENIE STAROSTY KONIŃSKIEGO z dnia 17 marca 2025 roku wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Na podstawie art. 11d ust. 5, ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t.j.) zwanej dalej „ustawą” i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 j.t. ) zwanej dalej „k.p.a.”, zawiadamiam o wszczęciu postępowania na wniosek Zarządu Powiatu Konińskiego z 26.02.2025 r, (data wpływu), w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3186P na odcinku Sławoszewek – Wielkopole w zakresie budowy ścieżki rowerowej”.
Treść w załączeniu.
Na podstawie art. 11a, art. 11c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 j.t.) STAROSTA KONIŃSKI zawiadamia, że w dniu 14 lutego 2024 r. została wydana decyzja znak WA.6740.4.14.2024 o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rzecz Zarządu Powiatu Konińskiego, dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 3186P na odcinku Sławoszewek-Wielkopole w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie informuje, że w 2025 roku decyzje podatkowe w podatku od nieruchomości, podatku rolnym lub podatku leśnym, zamiast odręcznego podpisu będą zawierały skan pieczątki imiennej wraz ze stanowiskiem osoby upoważnionej do jej wydania.
Rozwiązanie takie dopuszcza obowiązujący przepis art. 210 §1a. Ordynacji podatkowej w brzmieniu:
Decyzja w sprawie ustalenia zobowiązania podatkowego w podatku od nieruchomości, podatku rolnym lub podatku leśnym, w tym w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, sporządzona z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, może zamiast podpisu własnoręcznego osoby upoważnionej do jej wydania, zawierać podpis mechanicznie odtwarzany tej osoby lub nadruk imienia i nazwiska wraz ze stanowiskiem służbowym osoby upoważnionej do jej wydania.
Decyzje podatkowe opatrzone powyżej opisanym podpisem maja taki sam walor ważności, jak decyzje podpisywane dotychczas odręcznie i posiadają wszystkie wymagane prawem elementy.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 20 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia KWALIFIKACJI WOJSKOWEJ w 2025 r. na obszarze województwa wielkopolskiego.
POWIAT KONIŃSKI - miasta i gminy: Golina, Kleczew, Rychwał, Sompolno, Ślesin, gminy: Grodziec, Kazimierz Biskupi, Kramsk, Krzymów, Rzgów, Skulsk, Stare Miasto, Wilczyn, Wierzbinek - Konin, ul. Przemysłowa 4 - 03.02.2025 r. – 14.03.2025 r., godz. 7.30 – 16.00
Pełna treść w załączeniu.
Informacja Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew
Zgodnie z §4 ust. 9 Uchwały Nr LVIII/457/2022 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania realizacji zadania własnego gminy polegającego na tworzeniu warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu oraz w związki z podjętą Uchwałą Rady Miejskiej w Kleczewie Nr XVI/92/2024 z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2025 rok, Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew, informuje, że dotacja celowa z budżetu Gminy Kleczew na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w ramach tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu wynosi 1 220 000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście dwadzieścia tysięcy złotych) i będzie przyznana:
- Klubowi Sportowemu "Sokół" Kleczew w wysokości: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
- Klubowi Sportowemu "Feniks" w wysokości: 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych).
Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umów na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
Na podstawie art. 23 ust. 1 w związku z art. 19 ust. 1 pkt 3 i art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 roku o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 2778) Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew ogłasza zamiar bezpośredniego zawarcia umowy.
Treść w załączniku.
Informacja Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew o wyniku rokowań i wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. z 2021 r. poz. 2213) Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew podaje do publicznej wiadomości informację o wyniku rokowań w sprawie dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kleczew, przeznaczonej na cele prowadzenia działalności gastronomicznej, na okres trzech miesięcy.
Informacja Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew o wyniku rokowań i wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. z 2021 r. poz. 2213) Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew podaje do publicznej wiadomości informację o wyniku rokowań w sprawie dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kleczew, przeznaczonej na cele prowadzenia działalności gastronomicznej, na okres trzech miesięcy.